lauantai 4. huhtikuuta 2009

ärmur

ÄrÄrÄrsyttää

1. Oon niin rahaton. Kelan tädit halus mun opintotuet takasin mut mullahan ei ollu rahaa ni ne päätti vähentää sen nykyisistä tuista.Oon siis saanu viime syksystä lähtien 150€ kuukaudes vähemmän. Oon koittanu tehä töitä samalla mut se on nii rankkaa että mulla roikkuu nytki hirveesti tenttejä ja kirjallisia töitä joita en oo vaa saanu aikaseks :( Kaikki muut ostelee ihania takkeja ja kenkiä ja ihan mitä vaan, mul ei oo varaa mihinkään. Ainoo paikka missä oon saattanu shoppailla on postimyynnit koska niistä voi ostaa laskulle mutta oon koittanu että en keryttäis sitä laskua vaan maksasin pois.. En edes tiedä mitä kaupoissa nykyään myydään koska kuljen n. vuoden vanhoissa vaatteissa jotka on jo ihan nyppysiä ja paidat alkaa löyhkäämään hielle ku niitä pitää vähän aikaa..

2. Haluaisin leipoa mutta kuka ne leipomukset söis. Kun itse en voisi syödä. Haluaisin myös tehdä käsitöitä niinku ommella ja kutoa ja virkata jne mutta sekin aika pitäs käyttää koulutehtäviin...

3. Haluaisin laihtua. Edes pikkusen, ois kiva että ois vähän hoikemmat reidet että mahtuis perusvaatteisiin, nyt kaikki höröttää vyötäröstä jos reidet ja arse mahtuis housuihin..Ja mekotkin näyttäs kivammilta ku ei ois niin pölkyt jalat.

4. Ärsyttää kun toisilla on semmoset vanhemmat mitkä syytää rahaa heti kun on vähänkin talous heikolla. Omilta vanhemmiltani en edes odota mitään koska tyhjästä on paha nyhjästä mutta silti ärsyttää että toiset pärjää paremmin. Miksi toisten vanhemmat ostaa niille asuntoja opiskelupaikkakunnalta eikä niiden tartte ryömii vuokra-asunnosta toisee ku niissä on hometta tai umpijuoppo naapuri joka mekastaa yöt ja nukkuu päivät. Jos on parempi vuokrakämppä niin sitten ei olekkaan rahaa muuhun..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti